Kolmatta päivää ollaan nyt kipeänä. Maanantain olin täysin sängyn vankina, mutta eilen aamulla kun heräsin, joulu palasi mieleen. Se on kumma miten se aina päätyy ajatuksiin juuri syyskuussa. Kuumetta ja kurkkukipua lievittää mukavasti ajatus joulusta.

Joulu tarkoittaa mulle yhdessäoloa, hyvää ruokaa, tunnelmaa ja rakkaudentunnetta.
En enää katso jouluaattoaamuisin Joulupukin kuumaalinjaa kuten katsoin ennen, mutta silti se on mitä ihanin jouluaaton avaus kun telkkarista tulee joulupukin kuumalinja.
Itse olen jo vähän vanhempi tyttö, lähestyn täysi-ikäisyyttä, mutta myönnän, että yritin viime vuonna päästä ohjelmaan joulupukin kanssa juttusille, mutta ne linjat ovat aina niin ruuhkautuneet, että ensimmäisen tunnin jälkeen luovutin soittopommituksen. Tiedän, että olen jo liian vanha, eivätkä muutenkaan välttämättä olisi hyväksyneet minua linjoille, mutta yritin kai jotenkin korvata lapsuudessa menettämiäni puheluita pukin kanssa. Aina oli joko liikaa ruuhkaa tai en vain uskaltanut soittaa. Saa nähdä mitä tänä vuonna tapahtuu, uskallanko soittaa vai jätänkö suosiolla pienemmille :D

1876793.jpg